Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jacques Harden Bol
DeelnemerEdgard,
Je remlicht schakelaar krijgt direct de accu plus op het contact. Maak de zwarte en rode draad even los en kijk of dan de zekering heel blijft. Meestal is dit het probleem.
Foutje in de schakelaar.
Gr Jacques
Jacques Harden Bol
DeelnemerEric,
Ik dacht dat het Hoogstraten was. Zelfde straat.
mvrgr
Jacques
Jacques Harden Bol
DeelnemerLouie,
Dat kan verschillende oorzaken hebben. Is de dynamo op de Lib een originele 32E of een gemodificeerde 2 borstel type. Bij een 32E heb je twee draden zitten bovenop de dynamo. Rechts voor het laden van de accu (+/- 4 amp) de linkse als je met dim of groot licht rijdt. Direct via schakelaar naar verlichting (+/- 6 amp) is deze wikkeling stuk of een gebroken draad dan trek je de accu leeg. Als je de motor start e dim licht aan , moet je op beide draden ongeveer 6,5 a 7 Volt hebben tov aarde/chassis
Heb je een originele “regelaar” dan kan het relais van binnen een slecht contact of aarde hebben. Heb je een elektronische regelaar zoals verkocht door Simon kan die intern stuk zijn. Beide regelaars kunnen we testen op sleutel ochtend.
gr Jacques
Jacques Harden Bol
DeelnemerSimon,
ik ben er ook.
Groetjes Jacques
Jacques Harden Bol
DeelnemerJean Paul,
Ik zou het melden bij meldpuntwegen.be
Ik heb nagevraagd bij lokale motor kennissen en die hebben de zelfde ervaring. Het zou het geluid moeten verminderen doordat het oppervlak waar de band met het wegdek contact maakt kleiner wordt. Voor motoren wordt het aangrijpvlak met de weg ook kleiner.
mvrgr
Jacques
Jacques Harden Bol
DeelnemerJohnny,
Ik zal er zijn de dagen en donderdag. Laat maar weten hoe en wat en wanneer
gr Jacques
Jacques Harden Bol
DeelnemerErik,
ik zal er zijn
gr Jacques
Jacques Harden Bol
DeelnemerErik,
Over 11 dagen is de openingsrit. Hebben jullie al een vast plan hoe en naar waar de rit gaat lopen ?
mvrgr
Jacques
-
AuteurBerichten