SGF treffen 2023

Home Forums Algemeen SGF treffen 2023

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #2004
    Johnny van Kuik
    Deelnemer

    Leden,

    Zoals jullie de laatste ledenvergadering hebben kunnen horen en zien gaan er wat veranderingen komen om het treffen in betere banen te leiden. Er zijn werkgroepen opgezet en ik heb het op mij genomen om de werkgroep Opbouw/Opruim/Facilitair vorm te gaan geven. De hoofd werkzaamheden bevatten onder andere; Voorbereiding en planning opzetten, opbouw op donderdagavond en vrijdag, Afbreken op zondag. Het bijhouden van de sanitaire voorzieningen, er zorg voor dragen dat de materialen en installaties op orde blijven. Daarbij zijn nog enkele andere zaken welke nog uitgewerkt moeten worden.  ik kan dit niet alleen en daarom vraag ik jullie hulp. Dus als er mensen zich zelf aan willen melden om in de werkgroep een bijdrage te leveren aan een fantastisch SGF 2023 treffen laat het mij dan weten A.U.B?
    Alvast bedankt,

    Johnny van Kuik

    #2006

    Hallo Johnny,

    ik wil wel op donderdag mee komen opbouwen als de afspraken na gekomen worden, kan ook van donderdag op vrijdag blijven slapen op lokatie als er meerdere aanwezig zijn.

     

    groeten Coos

    #2008

    Johnny,

     

    Ik zal er zijn de dagen en donderdag. Laat maar weten hoe en wat en wanneer

    gr Jacques

    #2018
    M. Martens
    Deelnemer

    Ik kan op donderdag mee komen opbouwen en kan ook van donderdag op vrijdag blijven slapen op lokatie als er meerdere aanwezig zijn.

    Met vriendelijke groeten

    Mark Martens

     

    #2023

    Hey Johnny,

    Jet, Johan en ik willen wel helpen met afbreken op zondag. We willen ook op vrijdag een bardienst draaien als dat nodig is en / of meehelpen met het eten enz.

    Groet, Ronald

     

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.