Openingsrit 2 apr 2023

Home Forums Reisverhalen/Reizen Openingsrit 2 apr 2023

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #1915

    Zondag met wel erg koude handen aangekomen in Chaam bij het cafe.  Ik kreeg van de kou mijn benzinekraan niet dicht. Er waren al deelnemers aanwezig en zaten aan de koffie. Lekker bakkie genomen , maar wel zelf afrekenen. mmm. Iets over 13:15 gestart met 11 deelnemers. Maar 1 motor wilde niet  en knalde en sloeg over. Verder met 10 motoren. Het was eigenlijk bijna gelijk verdeeld met type motoren. Veel Panheads en 750’s . Chaam uit en ondanks de koude mooie rit en leuke wegen richting baarle-nassau / hoogstraten.

    Ronalds motor had wat problemen met het toerental en sloeg steeds af. Piet heeft met een groepje er naar gekeken en motor liep weer redelijk voor de rit. Maar toen wilde Reniers panhead even niet starten. Na enige duw pogingen en starten sloeg de panhead weer aan.

    Vlak oor het bereiken van het stop cafe sloeg Erik links af en Ronald probeerde te stoppen, maar zijn rem weigerde en klapte achterop op de motor van Erik. Gelukkig bleef iedereen overeind. Maar Ronald had een fat lip doordat zij  spiegel tegen zijn lip sloeg. Even gekeken naar iedereen en de motoren. Verder gegaan.

    Bij cafe lekker weer iets gedronken en zowaar om 15:30 een zwak zonnetje. Wat een verademing. Even lekker in de zon gestaan.

    Iets over 16:00 retour Chaam. In Meerle gingen de helft direct naar huis.

    Na terugkomst in Chaam met 5 personen  , ieder een handje gegeven en naar huis.

    Bij deze wil ik een ieder bedanken voor de leuke rit. Mooie omgeving leuke route en goed uitgezet. Erik en Rien en een ieder die de rit heeft uitgezet.

    Voor herhaling vatbaar.

    mvrgr

    Jacques

     

     

     

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.