Toen ik om 07:00 opstond goot het pijpenstelen. MM dacht ik. Tegen 08:00 werd het droog. Gelijk op de motor richting Halsteren waar we met 7 man zouden verzamelen richting startpunt. Chemcast. Voormalige limonade fabriek en Gieterij. Daar koffie en een grote appelflap van de warme bakker. Na aankomst 14 motoren redelijk op tijd gestart. De Nukkle wilde niet starten. Normaal 2 trappen en ok. Na openen van de benzine kraan ging het beter. We waren even de groep kwijt. Werden toch opgewacht. Net buiten B op Z op een rotonde door veel verkeer groep en volgwagen kwijt geraakt. Met zijn drieen richting ontmoetingspunt in Capelle waar peter het tweede gedeelte van de rit op zich zou nemen. Zon scheen nu volop. Via Nisse , huis club lid , voor zwaaien naar familie. Vandaar naar het Zeeuwse Bevrijdingsmuseum in Nieuwdorp. Is een zeer groot museum qua oppervlakte. Is nieuw gebouwd recentelijk . Daar lunch genoten en een zeer gedetailleerde uitleg van de vitrines en geschiedenis van het schelde offensief. Daarna de retourrit langs dijken en de Zeeuwse wateren. Langs de dijk bij Middelharnis en Yerseke. Was schitterende rit zo langs het water. Helaas dacht Eric zijn motor er anders over. Wilde niet meer verder. In de volg bus gezet. Weer terug naar Chemkast. Drie motoren gingen gelijk naar huis. Daar in een ManCave aan de worstje broodjes en de Juup.
Al met al een geslaagde dag. Voor mij waren het 237 km.
Lau en ieder , die geholpen heeft om deze dag te organiseren , heel hartelijk dank.
Van alle foto’s zal ik een aantal selecteren en weer op de site zetten.
mvrgr
Jacques