Hulp gevraagd voor servicar

Home Forums Algemeen Hulp gevraagd voor servicar

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Door de gevolgen van mijn ziekte en bijkomende familie omstandigheden ben ik helaas op dit moment niet meer in staat mijn servicar op de weg te krijgen. Is er iemand in de club die dit kan en wil doen (uiteraard tegen betaling), of iemand buiten de club weet die dit kan en wil. De servi zit in elkaar, de bak is gedaan door Ed en het blok door Piet. Ik heb een nieuwe Mikuni carb die ik er graag op wil en er zijn natuurlijk nog wat meer dingetjes die aandacht verdienen. Ik hoop op een positieve reactie zodat ik binnenkort weer met de club de weg op kan.

Simon Samwel
    Sleutelbeheerder

hoi willem, 

In de eerste plaats beterschap.

Ik weet niet zo 123 wie er in de buurt uitgerust is om een servicar de weg op de helpen.  Mocht je niemand vinden in de buurt dan ken ik wel wat bedrijfjes in de buurt die evt kunnen helpen.

De mikuni monteren kan ik op een sleutelochtend voor je doen, das makkelijk te doen, maar de het meeste tijd zit in het ombouwen van de kabels door het stuur denk ik ( tenzij je al vandie moderne trekkabels hebt die buitenom lopen.

Maar als je motor gebonden is aan je garage dan hoop ik dat er een clublid is dat wel wil inspringen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.