Hardverchromen of vergelijkbaar ?

Home Forums Technische Dienst Hardverchromen of vergelijkbaar ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Joep van der Steen
    Sleutelbeheerder

Iemand een adres voor het “opdikken”  van een krukas (lager zit nog maar handvast op de assen) ?

Hardverchromen maar CLZ, van der Velden en van der Werken allemaal in Tilburg willen het niet voor me doen.

Iemand een ander adres of een andere techniek die tegenwoordig kan zodat ik weer verder kan bellen ?

Alvast bedankt, Joep

Simon Samwel
    Sleutelbeheerder

Hoi Joep,

Als je in de buurt niemand gaat vinden heb ik wel een adresje in PL.   Bedrijf dat reviseert de plunjers vsn graafmachines enzo. ( die hydraulische buizen)  wordt ook een harde laag opgevonkt en dan geslepen)

Henk Rijneveld
    Deelnemer

Ik ga voor honen etc altijd naar hooncentrum Lexmond. Die hebben mij verteld dat ik alles van oud weer beter als nieuw kan laten maken door hardverchromen en dan weer op maat slijpen of honen. Éénmaal prijs opgevraagd voor twee cylinders, en daarna toch maar iets anders bedacht. (vrij goed onderdeel uit de V.S. laten komen met hoge verzendkosten) Het is een oplossing, maar erg duur! Hooncentrum Lexmond, Kom Lekdijk 59 4128LT Lexmond Tel. 0347-342168. Ze zijn motorminded daar, dus snel en soepel te regelen.

Piet Borsboom
    Deelnemer

Hoi Joep,

Bel maar even ik kan laten hardchromen en kan naslijpen.

06 44162593

Of je neemt een nieuwe as of lager?

Groeten..Piet

Joep van der Steen
    Sleutelbeheerder

Allen alvast bedankt !

Piet, ik krijg morgen nieuwe lagers binnen dus hoop dat het probleem met de krukas dan al opgelost is. Bel morgen wel even als ik kan meten. Wat zou ongeveer het verschil moeten zijn voor een goede pas? Ik heb geen idee/kennis daarvan. Groeten en bedankt Joep

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.