Figuranten in film

Home Forums Algemeen Figuranten in film

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Goedenavond Fellows,

een tijdje geleden stond er op dit forum een bericht van een castingbureau, die zocht naar mensen in bezit van een motor  om te figureren in een film over een fictieve motorclub. Heeft iemand van ons zich hiervoor opgegeven? Anders ik wel. Ik zou graag willen weten of er nog meer fellows zijn, die zich hebben aangemeld. Zo laat dat dan even weten.

Groet, Ton Huiskens.

Felix Baeten
    Deelnemer

Hallo Ton. Ik heb me destijds aangemeld maar sindsdien niets meer vernomen. Er werd toen wel aangegeven dat een reactie een behoorlijke tijd op zich zou kunnen laten wachten.
    gr. Felix Baeten  fpmbaeten @gmail.com

Peter Maas
    Deelnemer

Ik heb contact opgenomen met iemand die zich ook opgegeven heeft. Hij was ook bij eerdere filmopnames betrokken, maar heeft ook nog niets gehoord of meer info.

Felix Baeten
    Deelnemer

Hallo Ton. Ik heb op 23 febr. eeen bericht ontvangen dat er naar de aanmeldingen gekeken ging worden. Er zou contact met me opgenomen worden als er interesse was. De draaidagen zouden eind maart starten. Als je voor die tijd niets gehoord hebt hoor je niet bij de gelukkige. Ik heb niets meer gehoord. Gr. Felix

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.