Hallo,
a.s zondag 13 april organiseren diverse H-D clubs een jaarlijkse rit met een gezamenlijk eindpunt. Deze keer wordt dat eindpunt georganiseerd door H-DCBreda, bij café het Witte Schaap ( Wegedoornpage 2 in Breda )
Omstreeks 13.00 komen de eerste deelnemers binnen. H-DCBreda zorgt voor een leuke ontvangst en entourage met muzikale ondersteuning. kortom een leuk evenement. Ik zet er zelf wat oude H-D’s ter decoratie weg.
Het zou leuk zijn als ook de Silent Gray Fellows daar acte de presence geven en met een flink aantal oude motoren aan komen rijden. Wij kunnen daarmee met onze club een mooi visitekaartje afgeven en ons treffen promoten.
Ik heb aan Erik gevraagd om een kort toer ritje uit te zetten van Chaam naar Breda. Daar is enkele dagen geleden naar jullie een mail over gestuurd. Ik hoop op een mooie opkomst en een spektakel als we als oldtimer club daar aankomen.
De federatie rit heeft ook altijd een goed doel waar men aan doneert Deze keer is dat de stichting A.L.S. Dus heb je wat kleingeld over, steun dan deze stichting. Al vast bedankt!
Tot a.s zondag !
Groeten….Piet