Bezoek bij Piet vandaag

Home Forums Algemeen Bezoek bij Piet vandaag

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Er waren 21 motoren en 1 eend. Met 27 bezoekers. We hebben met bewondering gekeken naar de motoren van Piet. Zien er uit als nieuw.

Het was gezellig en we hadden genoeg te bepraten. Koffie en fris met koeken.

Piet hartelijk bedankt voor je gastvrijheid. We hebben het naar ons zin gehad.

Tegen 12 uur vertrokken we met 8 motoren naar het Old Timer festival in Moerdijk, waar we allemaal drijfnat door een enorme regenbui met hagel aan kwamen.

Onze motoren hadden veel bekijks. Hoorde later dat men het leuk vond dat we er waren.

Morgen zal ik wat foto’s naar de fotogalerij sturen.

Piet Borsboom
    Deelnemer

Hallo, Ja het was gezellig druk. Veel laten zien en vragen beantwoord. Zelfs is er nog met vereende krachten een hielband op een velg gelegd. De tijd ging snel en bij steeds donkerder wolken koos iedereen snel het hazenpad. Wat mij betreft zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.  Volgende keer bij iemand anders.

Jammer dat achteraf de binnenband van de hielband lek bleek. Ik breng deze band met een nieuwe binnenband wel mee op een sleutelochtend of avond om nogmaals met hulp er op te leggen.

Bedankt alle aanwezigen!

Groeten..Piet

Jean Paul Piron
    Deelnemer

bedankt Piet voor de uitnodiging en de goede ontvangst, ben wel een beetje jaloers op je werkplaats….mooi !

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.