Bericht Peter Lemans

Home Forums Algemeen Bericht Peter Lemans

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #1917
    Simon Samwel
    Sleutelbeheerder

    Beste Fellows,
    Wij ontvingen het volgende slechtnieuws bericht van Peter Lemans. Hij heeft ons verzocht om zijn berichtje onverkort op het forum te plaatsen.

    Beste mede motocycliste,

    twee minder goede mededelingen, door de hoge grondwaterstand heb ik nu voor de tweede keer in de 33 jaar dat ik hier woon, water in de kelder.
    Daarnaast hebben de heren doctoren kanker geconstateerd bij mij. En door het intensieve behandelingsplan dat ze hebben bedacht voor mij, zal ik komende maanden niet veel samen met jullie met de motor weg zijn. Het slecht in mijn vel zitten was ook de reden dat ik laatste tijd er niet vaak bij was.
    Ik vind het fijn als je aan me denkt bij je gebeden, of op de koffie komt.
    Maar ik stel het niet op prijs om steeds sterkte gewenst te worden en of vragen hoe het met me gaat. Het antwoord op het laatste is komende periode gewooon kut.

    Peter Lemans

    #1918
    Piet Borsboom
    Deelnemer

    Beste Peter,

     

    Ik had het bericht van jou al vernomen via Jan, en op jou verzoek is het nu op het forum geplaatst.

    Wat een naar bericht dat er kanker is geconstateerd en je een behandeling traject ingaat. En dat van die kelder is ook vervelend maar niet levens bedreigend. Leegpompen en dan kan het misschien weer 33 jaar duren. Ik hoop voor je dat het met de behandelingen goed gaat en je daarna minimaal weer 33 jaar van het leven kan genieten. De komende tijd zal voor jou een moeilijke periode worden maar blijf vechten en hopen. Wij doen zeker een schietgebedje voor jou! Hou ons op de hoogte van het verloop, als je dat wilt.

    Je geeft aan niet steeds sterkte gewenst te worden, maar bij deze wil ik het toch doen, ook namens alle  Silent Gray Fellows leden. Dus heel veel sterkte en hou je taai. En als we dan toch een keer langs komen zet maar wat emmers klaar dan halen we die kelder ook leeg als jij ondertussen koffie zet.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.